„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2017. február 7., kedd

Elle Kennedy - The ​Deal – Az üzlet

A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…
Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.
…ami jobban sül el, mint remélte.
Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga.


Egy időben nagyon odavoltam az egyetemen játszódó románcokért, mint például az Easy, a Wait for You, vagy éppen Callie és Kayden története. Mostanában azonban kicsit hátrébb szorítottam az ilyen olvasmányokat, de mivel kutyából nem lesz szalonna, Az üzlet fülszövege ismét hatást gyakorolt rám, és mindent félredobva el akartam olvasni ezt a könyvet. És milyen jól tettem! Hasonló kaptafára íródott a már említett regényekkel - a megtört jó kislány és a szívdöglesztő nőcsábász - ez azonban nekem nem okozott gondot, ugyanis imádtam minden sorát.
A történet szerint Hannah odavan a fősuli egyik dögös focistájáért, Justinért, azonban habár egy tökös csajról van szó, nem mer lépni az ügyben. Ennek egyik oka - és ezt talán nem olyan nagy spoiler, mert kb. az első fejezetben kiderül -, hogy Hannah-t megerőszakolták még fiatalabb korában. Szóval a lány egyáltalán nem mer lépni, és úgy tűnik, hogy veszett ügye van, míg nem egy nem túl kecsegtető ajánlatot kap a főiskola rossz fiújától, a hokicsapat kapitányától, Garrett Grahamtól. Az üzlet szerint ha korrepetálja őt, akkor eljátsszák Hannah kiszemeltje előtt, hogy randiznak, így a lány elérhetetlensége remek csalinak bizonyul. Hát igen, elég sablonosnak tűnik ez így leírva, azonban én mégis nagyon szerettem Hannah és Garrett történetét. Ennek egyik oka a remekül megalkotott szereplők voltak. Kezdjük Hannah-val. Már több olyan történetet olvastam, amiben erőszak áldozata a főszereplő, de Hannah úgy érzem kiemelkedik közülük. Nagyon tetszett a felfogása, az ahogyan beszélt róla, kiemelve, hogy nem az ő hibája, hogy akármilyen nehéz utat járt is be, tovább kell lépnie, élnie kell, és ez hihetetlenül erős szereplővé tette. Nyilván maradtak sebek benne - köztük a párkapcsolattól való félelme -, amiket még fel kellett dolgoznia, de akkor is egy igazi tökös csajt kaptunk a személyében. És itt jön képbe Garrett. Nos, ő tipikusan az az NA-pasi, aki fél szavával leolvasztja a lányok bugyiját szívét, és akinek nyomát a szebbik nem sóhajai követik, akármerre jár. Persze ha mélyebbre ásunk, az ő sebeit is meglátjuk, amik nem is akármilyen sebek, hiszen problémából bőven jut ki neki is.
"Már rájöttem, hogy Hannah nagyon is vakmerő és kalandvágyó, ha olyanokkal van, akikben megbízik. Még mindig hihetetlen számomra, hogy én is közéjük tartozom."
Úgy gondolom, hogy a történet egyik legnagyobb erőssége Hannah lelki utazása volt: nem teljesen lentről indult, azonban kellett még fejlődnie, és ebben Garrett remek társnak bizonyult. Hűha, azok a jelenetek! Garrett lépésről lépésre bontogatta Hannah szárnyait, és ezekért a pillanatokért érdemes volt elolvasni a könyvet, hiszen tele volt érzelemmel, szenvedéllyel, és persze nem kevés arcégető jelenettel. Ebből kifolyólag pedig nagyon reálisnak hatott, hogy a fiatalok kapcsolata lassacskán alakult ki, viszont amikor már ráébredtek az érzelmeikre, nem tökölődtek tovább - és ezért nagyon hálás vagyok..


Nagyjából ennyit szerettem volna írni a történetről. Örülök, hogy elolvashattam, és megismerhettem Hannah-t és Garretett, mert szuper párost alkotnak. És ami hab a tortán, hogy annak a bizonyos hokicsapatnak a további tagjai is porondra kerülnek (hmm), legközelebb a The Mistake-ben Garrett legjobb barátjának, Logan történetét olvashatjuk. Én legalábbis biztosan ezt fogom tenni!
Értékelés: 5/4.5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése