„Egyszer azt mondta nekem valaki, hogy írni veszélyes, mert nincs rá garancia, hogy a szavaidat ugyanolyan hangulatban olvassák majd, mint amilyenben leírtad őket.”

/Jojo Moyes – Az utolsó szerelmes levél/



2017. november 23., csütörtök

Abbi Glines: Te ​vagy nekem a jövő


A Maxim Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelenik Abbi Glines Te vagy nekem a jövő c. regénye, mely a Sea Breeze sorozat ötödik kötete. Ennek örömére a Blogturné Klub hét bloggere bemutatja Cage és Eva történetének szenvedéllyel és könnyekkel átitatott folytatását, melyben Cage-nek nem csupán bizonyítania kell, hogy megérdemli a lány szerelmét, de döntenie is kell.

KÖNYV ADATAI
Kiadó: Maxim Kiadó
Megjelenés: 2017. 11. 28.
Eredeti megjelenés: 2013
Oldalszám: 25
Fordító: Sárossy-Beck Anita
ISBN: 9789632617343
Megrendelés: http://www.olvas.hu/termekek/mx997-te-vagy-nekem-a-jovo


Cage Yorknak mindene megvan, amire valaha vágyott. Eva pedig csak hab a tortán. Viszont a baseball ösztöndíj is mindig egy álom volt. Így amikor Cage eléri ezt az álmát, Evával túl kell élniük a távkapcsolat nehézségeit. Így amikor kiderül, hogy Cage nem a megbeszélteknek megfelelően viselkedik, Eva őrülten vonzó szomszédjuk, Jeremy karjaiban lel vigaszra, aki megígéri, hogy úgy fog vigyázni rá, ahogy Cage sosem tudna. Ez pedig egy olyan ígéret, ami túl jó ahhoz, hogy Eva elutasítsa. A baseball és álmai nője között őrlődve Cage-nek bizonyítania kell, hogy megérdemli Eva szerelmét, vagy azzal kell számolnia, hogy örökre elveszíti őt.









Abbi Glines könyveit egészen megkedveltem, pedig tudom nagyon jól, hogy nem tökéletesek. A Sea Breeze sorozata különösen a szívemhez nőtt, és mivel Cage és Eva könyve volt a kedvencem – szerintem a legjobb könyve az írónőnek – nagyon vártam már, hogy megismerjem az életüket a bizonyos happily ever after után!

És aztán sikerült csalódnom – már a legelején. Most komolyan, miért kellett már az előszóban elrontani az egészet azzal, hogy előrevetítik Cage és Eva bizonytalan jövőjét. Miért, miért? Annyira lehúzó volt, hogy az egész könyv azzal kezdődik, hogy Eva - gondolatban - kb. mindennek elhordja Cage-t. Számomra ez elképesztően lehangoló volt, ugyanis nagyjából a könyv feléig azt vártam, hogy mikor jön ez a rész, és így egyáltalán nem tudtam élvezni. Egyébként sem szeretem az olyan folytatásokat, amik arról szólnak, hogyan nem tudnak együtt maradni a szereplők. Jó, oké nyilván legyen valami konfliktus, de lehet ez máshogy is, szerintem sokkal jobb megoldás az, ha valamivel együtt néznek szembe, és közösen próbálják megoldani a problémákat, ahelyett, hogy egymással viaskodnak.



No de, lássuk, mi is történt. Szóval miután túljutunk az előszó részén, visszacsöppenünk Eva és Cage boldog életébe. Nagyon kis cukik voltak így együtt, és habár már több mint egy éve olvastam a Te vagy nekem a remény-t, hamar bele tudtam rázódni a párosuk életébe. A fiatalok azt tervezik, hogy hamarosan egyetemre mennek, távol Sea Breeze-től, távol Eva édesapjától. Azonban miután kiderül, hogy a lány apja nincs jól, Eva maradásra kényszerül, Cage pedig egyedül utazik el. A távkapcsolat kezdetben nagyon jól működik, igyekeznek tartani magukat, aztán egyszer csak robban a bomba, és bumm! Nem szeretném elspoilrelezni a részleteket, mindenesetre szerintem eléggé idegesítő húzás volt Abbitől, ahogy ezt megoldotta. A fő gondolatom az volt, hogy ez most komoly(?!), miközben a szememet forgattam. Persze a lényegen mit sem változtat, hogy az nem működött kettejük között, ami egy távkapcsolatban nagyon fontos, mégpedig a bizalom. Közben persze felbukkan, Josh testvére, Jeremy is, aki minden áron meg akarja menteni Evát. Annyira nem kell aggódni miatta, egy-két szemforgatós részt kivéve jól viselkedett, sőt kifejezetten megkedveltem, azon kaptam magam, hogy szívesen elolvasnám a történtét.


Nagy szerencséje az írónőnek, hogy az utolsó 100 oldalban visszakaptuk a régi Caget és Evát, amitől aztán rögtön repesni kezdett az áruló szívem. Annyira szerettem ezeket a részeket, mert bebizonyította, hogy miért is a csibészes Cage York az én kedvenc SB-pasim. Akármennyire is nehéz volt Evának, én örültem, hogy végül is a farmon maradt, mert ezen a helyen nagyon jól működik a párosuk. Ráadásul a szenvedély és a szexi jelenetek mellett ebbe a részbe sokkal több mélyebb érzelem és fajdálom került, ami úgy gondolom, jót is tett neki. Azok a dolgok, amiket a könyv közepén hiányoltam, a végére többszörösen megérkeztek, a feszültség újra fellobbant közöttük, és be kell, hogy valljam, tetszett az is, hogy Cage-nek újra meg kellett hódítani Eva szívét - mert ezáltal naná hogy az enyémmel is ezt tette! A szénát pakoló Cage képe örökre beleégett az agyamba!


A könyv vége tehát felhozta nekem a történetet, de maximális pontot mégsem adnék azért. Akárhogy is, jó érzés volt visszatérni a farmra, egy kicsit még elidőzni a régi szereplőkkel - ó igen, itt volt Marcus és Willow, és Amanda és Preston is -, még mielőtt továbblépnék a következő történetbe. Biztos, hogy az írónőhöz is közel áll Cage és Eva párosa, hiszen nem véletlenül írt róluk még egy könyvet. Egyébként mindazok ellenére, hogy nem voltam teljesen kibékülve a folytatással, ajánlom azoknak, akik ugyanúgy megszerették Cage-t (najó, persze Evát is), mert így lesz kerek a sztori.
Most már jöhet is a következő rész! (Ami egyébként Jess és Jason (Jaxon testvére) története lesz)

Értékelés: 5/4


Könyvvilág blog 📚✏♡ (@konyvvilag_) által megosztott bejegyzés,


NYEREMÉNYJÁTÉK
Mostani játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek a Sea Breeze sorozat szereplőit. Minden állomáson találtok egy szófelhős képet, mely egyetlen idézetet tartalmaz; nincs más dolgotok, mint kitalálni ki mondhatta és a keresztnevét beírni a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Ha mind a hét névvel megpróbálkoztatok, esélyetek nyílik megnyerni a kiadó által felajánlott három nyereménykönyv egyikét.


Figyelem! A kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek pedig 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon a kiküldött értesítőre, különben automatikusan újat sorsolunk.




További állomások
11.19. Dreamworld
11.21. CBooks
11.22. Deszy könyvajánlója
11.23. Könyvvilág

1 megjegyzés: